Tuesday, March 10, 2009

Tinggal Kenangan


Memang, KP itu meletihkan, memeningkan, menyakitkan dan ada kalanya menakutkan.
Tak mungkin untuk aku jadi KP bagi kali ke2. Banyak benda yang KP perlu fikir dan buat selain tulis editorial dan beli makanan.
Kepada Team editorial BK 10,
Terima kasih kerana sudi berpenat lelah dan komitmen yang
diberikan. Kesian korang....dapat KP yang malas dan teruk.
Team layout BK10,
Thankz 4 ur design and layout. Maaf kerana terpaksa memeningkan kepala korang untuk layout BK10. Kalau ada yang tak cukup makan masa buat layout, jangan salahkan KP ya.
J student,
Berjuta-juta terima kasih coz menyumbangkan story untuk BK10 sehingga memeningkan kepala aku nak pilih story yang betul-betul layak.
Kepada KP sekarang yang bakal bersara beberapa hari lagi dan bakal KP yang akan naik pangkat, wish u full of luck. Jia You !
Kepada mantan-mantan KP, terimalah kehadiran ahli baru ini.

2 comments:

chafizomie said...

welcome to the club.

yuran pendaftaran bayar pada saya.

Aku said...

klub repoter lapuk tak der...? saya tak layak jadi KP