Friday, January 16, 2009

Tunggu, menunggu, tertunggu-tunggu

Depress, sedih, terkilan...sakit hati pun ada

Semalam,

Aku menanti 'dia'...
semua orang tahu aku menanti 'dia'.
Aku cari 'dia'...
Semua orang tahu aku cari 'dia'.
'Dia' saja yang tak tahu aku tunggu 'dia' atau buat-buat tak tahu..
Kalau tak kerana satu message yang si 'dia' hantar, tak mungkin aku tunggu dan cari 'dia'.
Aku tunggu lama....ya..sangat lama, terlalu lama
At last, muncul juga depan pintu dengan muka yang 'happy'. Senyum-senyum sambil pandang aku (makin menyakitkan hati).
Makin terbakar hati aku tengok 'dia' sengih-sengih depan aku.
Kalau ikutkan hati, saat tu juga aku nak keluar dari situ dan beli aiskrim.
Makan aiskrim? sorang-sorang? oh tidak....
Benar...aku perlu cuba menikmati aiskrim tanpa kamu,kamu, kamu dan kamu lepas ni.

2 comments:

Anonymous said...

dia???sapa tue??
emm nak makan ice cream sorang2 tanpa kamu, kamu, kamu, dan kamu lepas nie?? mksdnya adkah ultraman dan rumate ultraman..

ultraman tak kisah if nak makan sorang2 tapi baskin robbin msti didahulukan (ingat lg x)

hehehe..

Anonymous said...

nie sorang lagi member yg cedih..
sory cz terlalu bz smpai takde masa tuk berhenti sekejap dan melihat d sekeliling..

jika sedih panggil sahaja namaku akan aku terbang ke sisimu..

untuk mengembirakan jee emmm myb akan sentiasa cuba berada disisi bila diperlukan..

2009?? adakah pembukaannya menyedihkan sahabatku??