Wednesday, November 12, 2008

PERANG ULTRAMAN


SITUASI:
ULTRAMAN dan RUMATE ULTRAMAN berperang coz nak bagi nickname kat aku

2.22AM
nickname untuk aku ULTRAMAN dah decide...KAWAN ASPALELA
(AND THEN, DALAM MASA YANG SAMA AKU APPROACH)

2.23
RUMATE ULTRAMAN mengamuk tahap cipan coz mempergunakan nama seseorang untuk cari publisiti

2.25
Perang antara ULTRAMAN dan RUMATE ULTRAMAN bermula
(aku tengok jea sambil senyum bangga coz ultraman sanggup bergaduh dengan rumate yang dikasihinya selama hampir dua tahun nie pasak aku-AKU X BERSALAH)

2.28
Aku dan ULTRAMAN buat perjanjian untuk guna nickname, KAWAN ASPALELA dalam blog......
(perjanjian DICANTAS oleh RUMATE ULTRAMAN)

2.30
x tau apa kesudahannya........

USUL YANG DIBANGKITKAN:
1) apa kaitan nickname KAWAN ASPALELA dengan RUMATE ULTRAMAN?

2) kenapa RUMATE ULTRAMAN mengamuk tahap cipan bila ULTRAMAN decide nak bagi nickname KAWAN ASPALELA kt aku?

3) ape hubungan RUMATE ULTRAMAN dengan ASPALELA?


2 comments:

Anonymous said...

Dear jee,
Rumate ultraman tue terover sangat, mcm arr nickname "aspalela" tue pakwe dia..kankankan

p/s: hidup kawan aspalela, idup kawan aspalela

chafizomie said...

ini kes mendajalkan orang paling tidak bertamadun neh!! haih..
ultraman tido luar malam ni.