Wednesday, November 12, 2008

TESCO,KFC AND .....


Hari nie member aku, tinb(bukan name sebenar) dah abis exam(final segala final exam). Pas nie dah xde lagi exam...(die kate).
Aku ajak die n rumate die g makan kfc lps jea blk exam paper giler tadi,tp yang syoknya...
"kite g tesco,jalan2 dl kt sane pas tue baru g makan kfc, nk x?"(INILAH MAKLUM BALAS YG DIE BAGI KAT AKU)
Aku ON jea time tue..
Beberapa minit pastue selipar toilet aku putus mase aku pergi toilet nak tunaikan hajat. (Munigkin die pun tahu aku nak g tesco jap lg, trus je die suicide)
Pukul 6 ptg:tinb ketuk blk aku...mati2 aku ingat die dah ready nak tunaikan janji2 dia tadi.Tau x ape jadi.....
"Jee, sy baru bangun...kite...." (memang aku dah agak , mesti xjadi punyer...) hARAPAN TINGGAL HARAPAN....
Aku rase macam nak tendang, terajang,flying kick, n .............
Oleh sebab aku nak cari selipar toilet aku yang baru, aku terpaksa guna plan B(prg SG2 n mkn KFC)
aKU XKIRA.....KFC TETAP KFC...
JANJI TTP JANJI...

2 comments:

Anonymous said...

Dear Jee,
Go!Go!Go! Jee. Flying kick n terajang jea dia lain kali..tak yah simpati, biar saya jea tolong simpati kat dia hahahaha...

p/s: lol nak g tesco ke...emmm..tapikan dia kata kat sy, jee ajak g KFC jea..(dia kata arr)
p/s: lain kali ms nak terajang dia awk panggil sy dulu sbg saksi okok..

Sakiinah said...

hah! patot la aritu i mimpi balik msia tepat2 time diaorg tgh packing nak balik kampung last day semester ...sebab baca blog u tgk gmbr nie la..sebijik baju nie plak tu! huhuhhu